  • 1. Data: 2003-04-10 18:46:48
    Temat: Za duża kwota zwróconej nadpłaty z US!
    Od: "rudy" <p...@p...onet.pl>

    Jakiś czas temu rozliczyłem się z US, z zeznania PIT-37 wyniknęło, że US ma
    mi zwrócić ok. 760 złotych, zeznaznie przesłałem do US. W międzyczasie
    dopatrzyłem się błędu w swoim rocznym zeznaniu, dokonałem korekty, zgodnie z
    nowym PIT-37 US miał mi zwrócić ok. 720 złotych, PIT wysłałem do US. Kilka
    dni później otrzymałem zwrot w wysokości 760 złotych. W jakim terminie
    powinienem zwrócić różnicę 40 złotych?

  • 2. Data: 2003-04-11 07:10:17
    Temat: Re: Za duża kwota zwróconej nadpłaty z US!
    Od: "Daria" <d...@x...vvv.pl>

    Użytkownik "rudy" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nowym PIT-37 US miał mi zwrócić ok. 720 złotych, PIT wysłałem do US. Kilka
    > dni później otrzymałem zwrot w wysokości 760 złotych. W jakim terminie

    Jak najszybciej bo jak się dopatrzą to naliczą odsetki. Taką nieszczęsną
    sytuację przerabiali moi rodzice rok temu. Nic nie dało wyjaśnianie, że to
    oni poinformowali US o zaistniałym błędzie odsetki naliczono, a nie były one
    male.
    pozdrawiam D.