  • 1. Data: 2003-04-10 14:02:56
    Temat: Nie miałem problemu.. part 2
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

    Bardzo dziekuje za pomoc w rozwiazaniu mojego poprzedniego problemu. Ale
    pojawil mi sie nastepny. Juz mialem biec zlozyc Pit ale naszla mnie
    watpliwosc.
    Babcia odlicza sobie z ulgi na rehabilitacje leki. Napisane jest jezeli
    miesiecznie powyzej 152 zl. Tak wiec czy chodzi o suma_rocznie/12 > 152 czy
    suma_miesiac > 152?

  • 2. Data: 2003-04-10 14:42:04
    Temat: Re: Nie miałem problemu.. part 2
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Babcia odlicza sobie z ulgi na rehabilitacje leki. Napisane jest jezeli
    > miesiecznie powyzej 152 zl. Tak wiec czy chodzi o suma_rocznie/12 > 152

    Rozpatrujesz każdy miesiac i do rozliczasz nadwyżkę w danym miesiącu i tak
    przeglądasz 12 miesięcy.
    Jest np. w lutym wydatek 160 to 8 bierzesz do rozliczenia,
    w marcu 150 czyli nie przekroczyło 152 czyli - nic do odl. itd.
    Iwona

  • 3. Data: 2003-04-10 18:58:45
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

> [...]
    > Jest np. w lutym wydatek 160 to 8 bierzesz do rozliczenia,
    > w marcu 150 czyli nie przekroczyło 152 czyli - nic do odl. itd.

    I tak wlasnie myslalem, ale wolalem sie upewnic.
    Wlasnie przeczytalem watek o zwrocie podatku.
    Czy dla zwyklych szaraczkow jak zwrot jest przez Poczte to cos potracaja?

  • 4. Data: 2003-04-10 19:32:31
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    > I tak wlasnie myslalem, ale wolalem sie upewnic.
    > Wlasnie przeczytalem watek o zwrocie podatku.
    > Czy dla zwyklych szaraczkow jak zwrot jest przez Poczte to cos potracaja?
    -------------------------------
    tak potrącją opłatę za przekaz pocztowy zależy chyba od kwoty zwrotu
    Wiola

  • 5. Data: 2003-04-10 20:37:36
    Temat: Odp: Nie miałem problemu.. part 2
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Witam
    Bardzo wazne potrzebne jest zaswiadczenie od lekarza SPECJALISTY
    o koniecznosci stosowania na stale lub czasowo - kazdego odliczonego leku.
    Pozdr. Piotr
    Użytkownik seba <s...@w...wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b73tms$9f0$...@n...onet.pl...