  • 1. Data: 2002-07-18 14:03:26
    Temat: Zawieszenie działalności a odliczenie od zakupu kas.
    Od: "PW BONUS ZPChr" <p...@b...qs.pl>

    Prowadzę rok działalność przy wykorzystaniu kasy rejestrującej. Korzystałam
    z możliwości odliczenia kwot wydatkowanych na zakup kasy. Obecnie
    działalność została zawieszona. Czy nadal mam prawo do tego odliczenia? Czy
    mam obowiązek dokonywać przeglądu kasy co 6 m-cy? Proszę o pomoc w
    rozstrzygnięciu tych pytań.

  • 2. Data: 2002-07-19 07:00:03
    Od: "PW BONUS ZPChr" <p...@b...qs.pl>

    Użytkownik PW BONUS ZPChr <p...@b...qs.pl> w wiadomości do grup