  • 1. Data: 2002-07-18 11:40:36
    Temat: Podróże zagraniczne pracodawcy?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Interesuje mnie wszystko odnośnie podróży zagranicznych(Nienmcy, Francja ,
    Holandia, Litwa Łotwa) służbowych pracodawcy?
    Mniej kwestie związane z samochodem, bardziej diety jak wystawiać, jak
    wyliczać, dojazd do grancy to del. krajowa a za granicą zagraniczna??
    Jak by miał ktoś cierpliwość opisać mi zagadnienie to będę bardzo
    wdzięczna, a może ktoś podałby mi jakiś adres, pod którym znajdę
    interesujące mnie informacje.
    K.

  • 2. Data: 2002-07-18 12:14:06
    Temat: Re: Podróże zagraniczne pracodawcy?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Interesuje mnie wszystko odnośnie podróży zagranicznych
    [...]
    > wdzięczna, a może ktoś podałby mi jakiś adres, pod którym znajdę
    > interesujące mnie informacje.

    http://www.difin.com.pl/archiwum/2000/podatki/art17.
    htm

    CEZ

  • 3. Data: 2002-07-19 19:01:15
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamila" <K...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak by miał ktoś cierpliwość opisać mi zagadnienie to będę bardzo
    > wdzięczna, a może ktoś podałby mi jakiś adres, pod którym znajdę

    http://groups.google.com.pl/groups?num=100&hl=pl&inl
    ang=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=U
    TF8&scoring=r&as_drrb=b&q=delegacje+zagraniczne+grou
    p%3A*.prawo&as_miny=2000
    &as_minm=5&as_mind=12&as_maxy=2002&as_maxm=6&as_maxd
    =29

    Pozdrawiam.