  • 1. Data: 2002-01-07 12:17:54
    Temat: Zmiana zakresu dzialalnosci w UM a US
    Od: Zbila <z...@N...onet.pl>

    Jeśli dokonam zmiany w ewidencji działalności w UM -jaki mam czas na
    dokonanie uaktualnienia w urzędzie statystycznym i urzędzie skarbowym?
    Jakie mogę ponieść konsekwencje w przypadku przekroczenia terminu? I
    jeśli przekoczę go to jak to naprawić?

    Krzysiek
    -----------------------
    Przy wysyłaniu na priv proszę wykasować NOSPAM
    z adresu

  • 2. Data: 2002-01-07 12:36:02
    Temat: Nota Korygujaca.
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    Na fakturze VAT wydrukowano zly nip odbiorcy.

    KTO jest zobowiazany do wystawienia noty
    (czy jest to gdzies uregulowane?)

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-01-07 12:53:18
    Temat: Re: Nota Korygujaca.
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > Na fakturze VAT wydrukowano zly nip odbiorcy.
    >
    > KTO jest zobowiazany do wystawienia noty
    > (czy jest to gdzies uregulowane?)
    >
    > Boguslaw

    Rozdział 13 - RMF z 22.12.1999

    Ale nie będzie tam chyba mowy o zobowiązaniu, tylko, że nabywca może
    wystawić notę... :-(

    CEZ

  • 4. Data: 2002-01-07 13:39:03
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    W Rozporządzeniu Ministra Finansów z 22.12.1999 w Art.45
    jest mowa że Nabywca gdy widzi błedy na fakturze może wystawić notę
    korygującą i odsyła ją sprzedawcy celem podpisania i akceptacji.To odbiorca
    dostrzegł błąd w NIP wiec to on wystawia notę.
    Jolka

  • 5. Data: 2002-01-07 13:57:48
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> wrote in message
> [...]
    odbiorca
    > dostrzegł błąd w NIP wiec to on wystawia notę.

    Slicznie dziekuje.
    Ale gdybym to ja byl odbiora, tak bym zrobil...
    Ale ja tylko "posrednicze".
    Czy odbiorca moze zlecic wystawienie noty sprzedawcy ?

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-01-07 14:11:47
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

> [...]
    >Czy odbiorca moze zlecic wystawienie noty sprzedawcy ?
    >Przepis mówi że odbiorca wystawia notę co prawda nigdzie nie jest zapisane
    że nie może tego zrobić sprzedawca ale myśle że lepiej jeśli zrobi to
    odbiorca bo to on dostrzegł błąd.
    Jolka

  • 7. Data: 2002-01-07 14:15:27
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

> [...]
    >
    >Boguslaw
    >Przepis mówi kto może wystwić notę( odbiorca faktury )co prawda nigdzie nie
    pisze że nie może tego zrobić sprzedawca ale to odbiorca dostrzegł błąd i on
    może korygować.
    Jolka

  • 8. Data: 2002-01-07 14:19:19
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    >Przepraszam za podwójne wysyłanie wiadomości ale to z rozpędu
    Jolka