  • 1. Data: 2002-01-07 08:59:55
    Temat: fundusz socjalny-ewidencja
    Od: "Zagłoba" <z...@m...pl>

    Witam !
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !
    Proszę o pomoc.Jak mam prawidłowo zaksięgować f-rę VAT, która będzie
    zapłacona z funduszu socjalnego.Proszę też o ew.podanie źródła wiedzy.
    Zastanawiam się, czy fundusz pomniejsza kwota brutto czy
    netto.Pozdrawiam.Irena.

  • 2. Data: 2002-01-07 09:16:06
    Temat: Re: fundusz socjalny-ewidencja
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Zagłoba <z...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3c396443$...@n...vogel.pl...
> [...]
    > zapłacona z funduszu socjalnego.Proszę też o ew.podanie źródła wiedzy.
    > Zastanawiam się, czy fundusz pomniejsza kwota brutto czy

    Kwota brutto
    Dt Fundusz
    Ct Zobowiazania
    Zrodla wiedzy:
    ustawy o PDOF, PDOP, VAT, Rachunkowosci, ZFSS.

    Karol

  • 3. Data: 2002-01-09 07:13:09
    Od: "Zagłoba" <z...@m...pl>

    Użytkownik Karol <a...@b...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych