  • 1. Data: 2003-02-03 11:04:29
    Temat: Zmiany w programie Faktura Pro w. 2.40
    Od: Sławomir Firek <k...@p...net.pl>

    Witam.

    Bardzo proszę o przysłanie opisu zmian jakie nastąpiły w w/w programie w
    porównaniu do wersji 2.30a.
    Udało mi się znaleźć tylko zmiany do wersji 2.30a na Waszym serwerze, a
    klient mnie naciska, co bym mu udowodnił konieczność zakupienie
    aktualizacji (z wersji 2.2 jeśli dobrze pamiętam i taka była).
    Firma "Administrator" Andrzej Rożenkowski
    93-004 Łódź ul. Piotrkowska 309
    Zakup był w styczniu 2001 i chyba bez żadnych aktualizacji.
    Sławomir Firek
    "K.O.K." PHU

  • 2. Data: 2003-02-03 19:16:21
    Temat: Re: Zmiany w programie Faktura Pro w. 2.40
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Sławomir Firek napisał:
    > Witam.
    >
    > Bardzo proszę o przysłanie opisu zmian jakie nastąpiły w w/w programie w
    > porównaniu do wersji 2.30a.
    Chyba cos ci sie pokałapućkało...

    Maddy

    --