  • 21. Data: 2008-02-22 11:42:35
    Temat: Re: Zwrot VAT dla turysty na granicy
    Od: f...@s...poczta.onet.pl

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Zaleta czego?

    Zaleta Tax-Free. Tak odbieralem niemiecki VAT w zlotowkach w Polsce,
    jesli nie moglem dostac zielonej faktury, tylko kupon TAx-Free, z tym
    ustawowym znaczkiem.

    Wlasnie w kantorach Gawronika mozna bylo to wowczas zrobic.

    F.

  • 22. Data: 2008-02-25 15:05:08
    Od: <s...@a...pl>

    > Obsługuję sklep który zwraca VAT podróżnym. Nic nikomu nie potrąca.

    Ale może potrącić. Art. 128.6. ustawy VAT. W mojej okolicy sklepy - o ile
    wiem - nic nie potrącają. Global Refund (jeszcze stare wydanie firmy, przed
    wpadką z ubezpieczeniami) miało tabelę, a w niej okreslone, ile VATu
    dostanie podróżny i jaka jest pobierana prowizja.