  • 1. Data: 2005-10-17 08:35:17
    Temat: bez faktury
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Mam taką sytuację: korzystałem z usług pewnej firmy zlokalizowanej w
    Szwecji, po zapytaniu się ich o fakturę dowiedziałem się że "nasz system
    chwilowo nie umożliwia wystawiania faktur, przewidujemy że za kilka
    miesięcy będzie to możliwe".

    I tak mnie ciekawi, jak sądzicie, czy to możliwe że którekolwiek z
    cywilizowanych państw (a do takich się z pewnościa Szwecja zalicza) ma
    prawo pozwalające firmie powiedzieć "nie wystawimy faktury bo
    system....", kiedy klient prosi o fakturę?

    poz.

    m.

  • 2. Data: 2005-10-17 10:00:37
    Temat: Re: bez faktury
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

> [...]
    > prawo pozwalające firmie powiedzieć "nie wystawimy faktury bo
    > system....", kiedy klient prosi o fakturę?

    Na jakiej podstawie im zaplaciles?

    vertret

  • 3. Data: 2005-10-17 10:02:19
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    vertret wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Na jakiej podstawie im zaplaciles?

    Na podstawie umowy. Dodam że usługa jest prepaidowa, płatna online.

    m.

  • 4. Data: 2005-10-17 12:35:19
    Od: p083 <p...@o...pl>

    > Na podstawie umowy. Dodam że usługa jest prepaidowa, płatna online.

    Czyli standardowy tekst do osób chcących poterierdzenie jakieś w firmach
    tego typu, oni poprostu kierują swoje usuługi do zwykłych ludzików nie
    do firm z jakiś egzotycznych krajów :)

    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2005-10-17 15:04:56
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "p083" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tego typu, oni poprostu kierują swoje usuługi do zwykłych ludzików nie
    > do firm z jakiś egzotycznych krajów :)

    To wlasnie w egzotycznych krajach nikt nie slyszal w fakturze.
    Ja bym do tej firmy napisal, że ich urząd skarbowy mial inne zdanie na ten
    temat i prosili o podanie namiarów na sprzedawce.

    vertret