  • 1. Data: 2003-01-30 03:20:20
    Temat: bezspornie ciężarowy bez homologacji
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    Witam,

    Kupuję poloneza trucka na fakturę, ale nie mam homologacji - co z VATem?
    Zarejestrowany jako 'samochód ciężarowy uniwersalny', nie przerobiany,
    ładowność powyżej 500 kg...

    Moim zdaniem od paliwa normalnie odliczam VAT, a od zakupu też moge?
    Niby to jest samochodów bezspornie ciężarowy, ale homologacji nie mam...

    Co proponujecie?

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 2. Data: 2003-01-30 11:57:29
    Temat: Re: bezspornie ciężarowy bez homologacji
    Od: "Pawel" <s...@p...pl>

    Niedawno kupilem Trucka. Zwrocilem sie do fabryki w Nysie i przeslali mi
    homologacje do firmy. Vat odliczylem.

    Użytkownik hADeSik <h...@h...sru> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1a5n1$fs0$...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2003-02-01 18:15:15
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Pawel -----###
    > Niedawno kupilem Trucka. Zwrocilem sie do fabryki w Nysie i przeslali mi
    > homologacje do firmy. Vat odliczylem.

    Dzięki za sugestię - długo czekałeś?

    PS: a co jeśli jednak tej homologacji nie dostanę?