  • 1. Data: 2007-02-02 17:14:15
    Temat: irytujący sposób wydawania rozporządzeń o kasach fiskalnych
    Od: s...@o...pl

    Rozporządzenie Ministra z dnia .... zmienia rozporządzenie z dnia ..... do tego
    załaczniki które czasa mi różnią się 1 lub 2 pozycjami, a podatnik ma się
    zabawiać w setektywa i śledzić gdzoe Pani Minister była łaskawa zmienić jedną
    kropkę na przecinek.

    Czy jest jakiś serwis www który omawia sprawę całościowo, na jednej stronie,
    żebym nie musiał przekopywać się przez dziesiątki pisanych przez ministra na
    kolanie aktów prawnych i żebym skutecznie mógł opracować sobie plan
    dożywotniego/jak najdłuższego/ unikania kasy fiskalnej?

    pozdr
    Aleksander

  • 2. Data: 2007-02-02 21:09:20
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zmienić jedną
    > kropkę na przecinek.
    >
    > Czy jest jakiś serwis www który omawia sprawę całościowo, na jednej

    Welcome to the Poland ;-) W sumie jest trzy dokumenty - rozporządzenie,
    zmiana rozporządzenia i korekta jednego wyrazu podpisana przez Kazka.
    Zasadniczo interesują cię dwa, a w zasadzie jedno - ine jest to aż tak
    skomplikowane ;-)

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 3. Data: 2007-02-02 22:49:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Feb 2007, s...@o...pl wrote:

    > żebym nie musiał przekopywać się przez dziesiątki pisanych przez ministra na
    > kolanie aktów prawnych i żebym skutecznie mógł opracować sobie plan
    > dożywotniego/jak najdłuższego/ unikania kasy fiskalnej?

    Y... pytasz o wróżki, jasnowidzów i innych takich? NieTaGrupa :)
    Tego co MF wymyśli "za chwilę" nie sposób przewidzieć.
    Natomiast serwisy w których owe rozporządzenia są jako tako pozbierane
    na kupki istnieją, przykładowo podatki.pl (dział "akty prawne") oraz
    gofin.pl (takoż).

    pzdr, Gotfryd