  • 1. Data: 2006-04-19 19:30:51
    Temat: jaki program do DG ?? mam dosc insertu...
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    witam
    mam dosc olewactwa, nie rozwiazanych problemow, chorej kasy srednio 5 0zł
    miesiecznie za aktualizacje i tepactwo infolini insertu
    woda sodowa wali im do glow, problemy ze zlym ksiegowaniem faktur unijnych
    dla klientow niemieckich i reczne przerabianie faktur od pol roku sa za
    bardzo meczoce

    jaki soft polecacie - potrzebuje oczywscie sprzedaz pelna,faktury seryjne,
    plus KPiR, standartowo czyli baza klientow, jakies amortyzacje ...

    bez cudow ale z wmiare solidnymi aktualizacjami i kontaktem z firma
    koniecznie z praca w sieci

    rafal pozdrawiam

    r...@n...com.pl

  • 2. Data: 2006-04-20 07:17:02
    Temat: Re: jaki program do DG ?? mam dosc insertu...
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rafal" <r...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > plus KPiR, standartowo czyli baza klientow, jakies amortyzacje ...
    >
    > bez cudow ale z wmiare solidnymi aktualizacjami i kontaktem z firma

    Witam
    a może tak przedstawisz jakie to są problemy ?
    jakoś nie zauważam specjalnych proiblemów przy księgowaniu, może schemat
    importu niezbyt dobrze zdefiniowany ?

    Stasiek G.

  • 3. Data: 2006-04-20 08:59:48
    Od: Robert Steward <e...@l...teno.rw>

    rafal napisał(a):
> [...]
    > seryjne, plus KPiR, standartowo czyli baza klientow, jakies amortyzacje
    >
    > bez cudow ale z wmiare solidnymi aktualizacjami i kontaktem z firma

    polecam it4.com.pl

    cdn optima

  • 4. Data: 2006-04-20 12:53:36
    Od: mk <m...@o...pl>