  • 1. Data: 2006-04-19 23:18:12
    Temat: wplata na zle konto zus
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Cześć,

    Właśnie spostrzegłem, że w marcu zapłaciłem (za marzec) 175,25 na
    złe konto ZUS-u. Odliczyłem sobie na PIT5L te 155,23... ale czy nie
    będę miał z tego powodu kłopotów? W ZUS-ie, jak rozumiem, trzeba to
    i tak odkręcać, ale czy mam poprawiać PIT-a (jeszcze nie wysłałem)?

    p.

    PS Społecznego nie płacę i tak, bo mam etat.

  • 2. Data: 2006-04-19 23:29:45
    Temat: Re: wplata na zle konto zus
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <c...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie spostrzegłem, że w marcu zapłaciłem (za marzec) 175,25
    ~
    ja tam w marcu płaciłem za luty

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-04-20 07:15:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Piotr KUCHARSKI napisał(a):
> [...]
    > będę miał z tego powodu kłopotów? W ZUS-ie, jak rozumiem, trzeba to
    > i tak odkręcać, ale czy mam poprawiać PIT-a (jeszcze nie wysłałem)?

    Odliczyć masz prawo, w końcu zapłaciłeś właściwą kwotę na konto
    właściwego urzędu tylko subkonto nie to.

    Ale do ZUS koniecznie pismo z prośbą o przeksięgowanie, bo inaczej
    sprawa wylezie za rok i to w momencie jak będziesz szybko potrzebował
    zaświadczenie o niezaleganie. ZUS tak ma.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2006-04-24 18:50:16
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
    > Odliczyć masz prawo, w końcu zapłaciłeś właściwą kwotę na konto
    > właściwego urzędu tylko subkonto nie to.

    Dzięki. :)

    p.