  • 1. Data: 2002-01-07 21:55:05
    Temat: jakie konsekwencje olewania prawa
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam
    Poniewaz moja wiedza w sprawach podatkowych jest co najmniej skromna proszę
    Szanownych i Szanowne (a moze Szanowne i Szanownych) o odpowiedź na pytanie:
    jakie mogą byc konsekwencje w sytuacji gdy spółka zoo -logiczna nie prowadzi
    żadnych ksiąg rachunkowych, zatrudnia pracowników odprowadzając składki ZUS i
    podatek a nie wykazuje żadnych obrotów, przychodów i robi stosownych sprawozdań
    do US?
    (TFU - strasznie długie pytanie)
    przepraszam jeżeli jest bardzo trywialne i prosze o ewentualne informacje.
    P.s. nie ma głownej księgowej, kierownika dyrketora. Włascicielami są osoby
    fizyczne ale z paszportami jednego z krajów Uni Europejskiej tworząc
    równocześnie Zarząd Spółki

    Pozdrowienia zarówno dla wszystkich wypowiadających się jak i tych, którzy jak
    ja dotychczas tylko czytają i czerpią z krynicy mądrości

  • 2. Data: 2002-01-08 21:39:27
    Temat: Re: jakie konsekwencje olewania prawa
    Od: "Dorota Machut" <a...@a...com.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pytanie:
    > jakie mogą byc konsekwencje w sytuacji gdy spółka zoo -logiczna nie

    Ustawa o rachunkowosci przewiduje kary za nie prowadzenie ksiag, artykuly
    koncowe(np 77) ustawy
    przewiduja kary grzywny lub pozbawienia wolnosci do lat 2, albo obu lacznie.
    Rada : uciekac z takiej firmy, bo wroze klopoty wszystkim, ktorzy maja z nia
    cos wspolnego.
    Dorota M.