  • 1. Data: 2002-07-23 14:56:23
    Temat: kasa fisk. a rachunek dla firmy
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    biuro rachunkowe ktore obsłoguje bar i hotel mojego kolegi poleca mu
    rejestrowac rachunki wystawiane dla firm za noclegi w kasie fiskalnej, miom
    zdaniem jest to nie zgodne z ustawa o vat , i powinno sie w kasie
    rejestrowac tylko rachunki wystawiane dla osob nie prowadzacych DG. szef
    tego biursa rachunkowego mowi ze tak mozna bo jest wiekszy porzadek w
    papierach ( z tym sie zgadzam) ale czy US sie nie doczepi

    jacek

  • 2. Data: 2002-07-23 20:18:08
    Temat: Re: kasa fisk. a rachunek dla firmy
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    mozna rejestrowac na kasie całą sprzedaż - mozecie spac spokojnie - urzad
    sie nie doczepi

  • 3. Data: 2002-07-23 22:15:07
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    Użytkownik "Mich" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mozna rejestrowac na kasie całą sprzedaż - mozecie spac spokojnie - urzad
    > sie nie doczepi

    a można w sposób mieszany ? :-))) - mi czasami zdaża się, że do jakiejś fa
    zapomnę nabić na kasę i co wtedy?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-07-24 07:58:52
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Antara napisał:

    > a można w sposób mieszany ? :-))) - mi czasami zdaża się, że do
    > jakiejś fa zapomnę nabić na kasę i co wtedy?
    Ustawa nie nakazuje trzymac sie jednego, raz przyjętego schematu.
    Nic sie nie stanie, o ile ta nienabita na kase sprzedaz dotyczyła
    podmiotów gospodarczych.
    Możesz, nie musisz. Np. uznasz, że nie nabijasz przedsiębiorców na
    kase, ale jednego dnia ktoś cos kupi, ty nabijesz a on, że chce
    fakturę bo sobie przypomniał że to na firmę albo przyjdzie po fakturę
    po paru dniach - no i fakturę wystawić musisz, takie życie.
    Pamietać tylko trzeba, żeby odbiorcy faktury nie wydawac paragonu,
    tylko podpiąć go pod fakturę.
    I możesz spać spokojnie.
    Może i nabijanie wszystkiego na kasę jest ładne i pożądne, ale
    zastanów sie co jest wygodniejsze dla Ciebie, a nie dla biura.
    Biuro pełni funkcję usługową - ono jest dla Ciebie, a nie ty dla
    niego. W końcu płacisz im żeby mieć mniej, a nie więcej roboty.
    I jeżeli podejmiesz decyzję zgodną z przepisami które dopuszczają
    jakis wybór, to nikt Ci niczego nie może zarzucić.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl