  • 1. Data: 2005-12-08 07:29:19
    Temat: laptop bez faktury wniesiony do DG
    Od: mk <m...@o...pl>

    Witam
    Mam laptopa, którego dostałem od ojca już jakiś czas temu (5-6 miesięcy.
    Teraz otwieram DG i chciałbym go wprowadzić do firmy. Jak najprościej to
    zrobić? Czy muszę mieć na niego jakieś dokumenty?
    System operacyjny był win 98 ale wgrałem linuksa, więc kwestia licencji
    odpada.
    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2005-12-08 08:35:42
    Temat: Re: laptop bez faktury wniesiony do DG
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "mk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobić? Czy muszę mieć na niego jakieś dokumenty?
    > System operacyjny był win 98 ale wgrałem linuksa, więc kwestia licencji

    IHMO umowa kupna-sprzedazy od osoby fizycznej?może może być?pozdrawiam
    ania