  • 1. Data: 2002-07-10 08:24:46
    Temat: minimum dla przelewu podatku
    Od: "buba" <1...@w...pl>

    czy jakis limit ponizej ktorego nie trzeba wplacac podatku od ryczaltu od
    przechodow ewidencjonowanych?

    mam do wplaty 11,50?!?!?!

    i tak przy okazji jest taki limit dla odsetek, ale nie wiem w jakiej
    wysokosci?

    pozdr

  • 2. Data: 2002-07-10 08:54:54
    Temat: Re: minimum dla przelewu podatku
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "buba" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przechodow ewidencjonowanych?
    >
    > mam do wplaty 11,50?!?!?!
    >
    > i tak przy okazji jest taki limit dla odsetek, ale nie wiem w jakiej

    O limicie płacenia podatku ryczałtowego nie słyszałam ale odsetek nie
    płacimy gdy są mniejsze niż 2 zł.( oczywiście dotyczy to wpłat
    budżetowych ).
    Jolka