  • 1. Data: 2002-07-10 07:50:32
    Temat: rozliczenie wspólne
    Od: "DonPedro" <d...@w...pl>

    dzień dobry :)

    mam krótkie pytanie: czy w tym roku 2002 jest możliwość wspólnego
    opodatkowanie współmałżonków czy też jest to już historią.

    z góry dziękuję za odpowiedź
    Renata

  • 2. Data: 2002-07-10 08:35:31
    Temat: Re: rozliczenie wspólne
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > mam krótkie pytanie: czy w tym roku 2002 jest możliwość wspólnego
    > opodatkowanie współmałżonków czy też jest to już historią.

    Jest to historia współczesna :-)

  • 3. Data: 2002-07-10 19:30:21
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Hej

    > mam krótkie pytanie: czy w tym roku 2002 jest możliwość wspólnego
    > opodatkowanie współmałżonków czy też jest to już historią.

    zależy....
    żeby móc się wspólnie rozliczyć:

    muszą być przez cały rok małżeństwem

    nie mogą mieć rozdzielności majątkowej

    żaden z małżonków nie może osiągać przychodów
    podlegających pod ustawę o ryczałcie
    (działalność na tzw "ryczałcie", na karcie podatkowej
    i przychody osób duchownych)

    pozdr
    KTP