  • 1. Data: 2007-02-20 09:27:56
    Temat: obiegówka a wydanie dyplomu
    Od: aga<a...@t...pl>

    mam pytanie. czy uczelnia moze nie wydac mi mojego dyplomu magisterskiego
    jezeli nie oddam im obiegowki z bibliotek? otoz sprawa jest taka. brakuje mi jednej
    pieczatki, bo podobno w jednej bibliotece ksiazki x lat temu nie oddalam. ja sie z
    tym nie zgadzam, wiec mam teraz z sprawe z kierownikiem tej biblioteki, ktora sie
    troche pewnie bedzie ciagnela. a w dziekanacie powiedzieli mi, ze nie dostane
    dyplomu dopoki tej pieczatki nie zdobede. sek w tym ze to nawet nie jest
    uniwersytecka biblioteka (wiec z uczelnia jestem na czysto!) co mam robic, bo
    bardzo potrzebuje teraz dyplomu! prosze o pomoc

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-20 10:03:06
    Temat: Re: obiegówka a wydanie dyplomu
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Użytkownik "aga" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bardzo potrzebuje teraz dyplomu! prosze o pomoc
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    NTG
    Napisz na: pl.soc.prawo
    Wojtek

  • 3. Data: 2007-02-20 10:27:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Feb 2007, aga wrote:

    > mam pytanie. czy uczelnia moze nie wydac mi mojego dyplomu magisterskiego
    > jezeli nie oddam im obiegowki z bibliotek?

    http://groups.google.pl/groups?as_q=uczelnia+OR+ucze
    lni&num=100&scoring=r&as_epq=&as_oq=dyplom+dyplomu&a
    s_eq=&as_ugroup=*.prawo

    Oprócz Twojego pytania ;) znajdziesz fanfaście odpowiedzi.

    > troche pewnie bedzie ciagnela. a w dziekanacie powiedzieli mi, ze nie dostane
    > dyplomu dopoki tej pieczatki nie zdobede.

    W archiwum wyżej napisali czy to wykroczenie czy raczej przestępstwo, ile
    grozi (przetrzymującemu) i kogo wezwać (AFAIR policję).

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-03-05 14:49:08
    Od: Włóczykij <z...@o...pl>

> [...]
    > sek w tym ze to nawet nie jest uniwersytecka biblioteka (wiec z uczelnia
    > jestem na czysto!) co mam robic, bo bardzo potrzebuje teraz dyplomu!

    NTG ale odpowiem.
    Ja w podobnym przypadku najpierw napisałem pisemko do dziekana z żądaniem
    wydania dokumentów a gdy dziekan odpisał, że nie wyda napisałem pisemko do
    rektora, tłumacząc przy tym, że jest to przestępstwo. Poskutowało, w ciągu
    około 2 tygodni dostałem pocztą wszystkie dokumenty do domu.

    Olek