  • 1. Data: 2003-02-24 15:48:08
    Temat: podatek od spadku
    Od: "Edek" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Otrzymalem spadek (nieruchomość + kawałek ziemi). Sprawa z uznaniem spadku
    jest na dobrej drodze, ale kolej na mniej przyjemne sprawy. Trzeba od
    podatku zapłacić podatek. Czy istnieją jakieś ulgi podatkowe, które moga
    mnie objąć (I grupa, brak stałych dochodów - jestem studentem)? Gdzie
    znaleźć szczegóły na temat ewentualnych ulg?

    I druga sprawa. Słuszałem coś o przpisie zakazującym sprzedarzy majątku
    spadkowego na x lat po przyznaniu spadku pod rygorem dodatkowych podatków.
    Nie wiem ile w tym prawdy i co to za przepis. W tym przypadku również proszę
    o informację i skierowaie na źródła.

    Pozdrowienia,
    Edek