  • 1. Data: 2006-06-30 17:03:35
    Temat: rachunek
    Od: "Tom" <t...@N...wp.pl>

    Witam,
    mam takie pytanie. Prowadzę PKPiR, jestem VAT-owcem.
    Dostałem rachunek, na którym jest info że "Sprzedawca zwolniony podmiotowo z
    podatku VAT"
    Czy taki rachunek mam zaksięgować w rejestrze VAT w rubryce "ZW" czy
    księgując mam wybrać opcję "nie podlega ewidencji VAT" i wtedy nie ujmuje go
    w rejestrze VAT?

    dzięki za odpowiedź
    Tom

  • 2. Data: 2006-06-30 19:51:12
    Temat: Re: rachunek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Jun 2006, Tom wrote:

> [...]
    > Czy taki rachunek mam zaksięgować w rejestrze VAT w rubryce "ZW" czy
    > księgując mam wybrać opcję "nie podlega ewidencji VAT" i wtedy nie ujmuje go

    "Mało danych"!

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/823ea3b11dbdf62f/1caa81c21f78b5c
    7

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)