  • 1. Data: 2005-09-12 05:45:45
    Temat: rekojmia - jak to teraz dziala
    Od: "bsod" <l...@o...pl>

    mam pytanko - kupilem plyte asusa a8n-sli i jednej rzeczy
    na etapie researchu przed zakupem ewidentnie nie wiedzialem
    - plyta ma zmieniona specyfikacje szyn z bodajze pci 2.2 na 2.3-
    nie znam sie na tych niuansach - nawet gdybym przeczytal, ze
    cos takiego nastapilo to jestem typem osobnika, ktory jest w stanie
    zauwazyc co najwyzej liczbe szyn pci a nie przewidziec, ze
    zmiana v2.2 na v2.3 oznacza de facto, ze bedzie tam zasilanie
    bodajze 3.5 volta zamiast 5voltow, co de facto oznacza ze
    nie bedzie na niej chodzila np. wiekszosc kart dvb (w tym moj
    skystar II). No i mam problem czy mam prawo po dwoch
    miesiacach kiedy sie w tym polapalem - zwrocic te plyte
    glowna - jesli tak to na jaki przepis sie powolywac i czy moge
    sie spodziewac jakichs dzialan blokujacych ze strony drobnego
    sprzedawcy z warszawskiej gieldy ?

    thx.
    bsod

  • 2. Data: 2005-09-12 05:49:40
    Temat: Re: rekojmia - jak to teraz dziala
    Od: "bsod" <l...@o...pl>

    Użytkownik "bsod" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanko - kupilem plyte asusa a8n-sli i jednej rzeczy
    > na etapie researchu przed zakupem ewidentnie nie wiedzialem

    ooops - przepraszam - poszlo na niewlasciwa liste
    a cancel mi nie dziala ...