  • 1. Data: 2002-01-09 07:04:23
    Temat: Do kiedy i jak? PIT - ryczalt i umowa o prace.
    Od: "Szoti" <k...@w...pl>

    Mam pytanie. Przez kilka miesiecy (5 mies) mialem dzilalnosc gospodarcza
    (ryczalt ) pozniej ja zawiesilem na czas nieokreslony i podjalem prace na
    podst. umowy o prace w innej firmie. Teraz mam pytanie jak mam sie
    rozliczyc z US.
    Do kiedy mam rozliczyc moja dzialalnosc gosp.?

    Czy w PIT standardowym dla osob ktore sa zadtrudnione na podst umowy o
    prace mam rowniez uwzglednic dochody z dzialalnosci gosp? Czy rozliczas sie
    oddzielnie i niezaleznie.

    Bardzo prosze o informacje - nie chcialbym byc wzywany na wyjasnienia do US.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-01-09 10:49:27
    Temat: Re: Do kiedy i jak? PIT - ryczalt i umowa o prace.
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik Szoti <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1gq0v$ejh$...@n...tpi.pl...
    [...]
    > Do kiedy mam rozliczyc moja dzialalnosc gosp.?

    Do 31.01.2002 : PIT-28

    > Czy w PIT standardowym dla osob ktore sa zadtrudnione na podst
    umowy o
    > prace mam rowniez uwzglednic dochody z dzialalnosci gosp?

    Nie

    Czy rozliczas sie
    > oddzielnie i niezaleznie.

    Tak