  • 1. Data: 2006-08-17 09:05:55
    Temat: umowa o dzieło pit4
    Od: "moczar" <m...@o...tosiewytnie.pl>

    Umowa o dzieło jest na 1000 zł, zastosowałam 50% kup. Którą kwotę wpisać w
    pit4 w kolumnie "suma wypłat" 1000 czy 500??
    Z góry dziekuję

    --
    moni K.

  • 2. Data: 2006-08-17 09:15:00
    Temat: Re: umowa o dzieło pit4
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "moczar" <m...@o...tosiewytnie.pl> napisał w wiadomości
    > Umowa o dzieło jest na 1000 zł, zastosowałam 50% kup. Którą kwotę wpisać w
    > pit4 w kolumnie "suma wypłat" 1000 czy 500??
    > Z góry dziekuję

    przeczytaj opis kolumn - część C tego formularza dotyczy wypłat z
    określonych tytułów, do których umowa o dzieło nie należy. Ty wypełniasz
    tylko pole 50 podając wyłącznie kwotę zaliczki na podatek (przypominam, że w
    zaokrągleniu do pełnych złotych).W razie wątpliwości zajrzyj do ustawy i
    sprawdź przywołane w opisie pola 50 artykuły.

    Magdi

  • 3. Data: 2006-08-17 09:49:31
    Od: "moczar" <m...@o...tosiewytnie.pl>

    Użytkownik "Magdi" <m...@a...pl> napisał
    ><ciach>W razie wątpliwości zajrzyj do ustawy i sprawdź przywołane w opisie
    >pola 50 artykuły.

    Zajrzałam, dziekuję Ci bardzo.

    --
    moni K.