  • 1. Data: 2003-02-10 19:21:51
    Temat: vat od samochodu a rejestracja
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Czy może sie ktoś spotkał z taką sytuacją, a mianowicie:
    Zakupiono samochód używany w miesiącu lipcu, jest to samochód ciężarowy i w
    tym miesiącu został odliczony VAT. Przez kilka miesięcy samochód nie został
    przerejestrowany na nowe numery rejestarcyjne tylko były stare.
    Była kontrola US i pani Starszy Inspektor Gadżet zakwestionowała to
    odliczenie VATu a jako powód podał że został zarejestrowany później.
    Chce się od tego odwołać, myśle, że mam racje ale jak by ktoś utwierdził
    mnie w tym przekonaniu to bym był wdzięczny.

    Pozdrowienia
    Galis