  • 1. Data: 2007-11-06 10:50:32
    Temat: zachówek
    Od: "Stefan TABAK (ROT13)" <f...@F...cy>

    Witam,
    Odziedziczyłem po Babci mieszkanie własnościowe (testament notarialnie
    potwierdzony). Mieszkanie to spłacili moi rodzice.
    Spadkobiercami są (oprócz mojego ojca) jeszcze dwaj jego bracia (jeden z
    nich zrzekł się prawa do zachówku, mój ojciec oczywiście też).

    Jak to teraz wygląda prawnie?

    Jaką wielkość będę musiał spłacić i czy będę to mógł zrobić na raty ?
    (jestem bezrobotny i z pieniędzmi u mnie krucho).

    --
    Pozdrowienia,
    Stefan

  • 2. Data: 2007-11-06 14:43:10
    Temat: Re: zachówek
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stefan TABAK (ROT13) wrote:
> [...]
    >
    > Jaką wielkość będę musiał spłacić i czy będę to mógł zrobić na raty ?
    > (jestem bezrobotny i z pieniędzmi u mnie krucho).

    wartość tego co by dostał gdyby testamentu nie było * 0.5
    Kiedy odziedziczyłeś? Ma 3 lata o wystąpienie o zachowek.