  • 1. Data: 2003-05-28 07:07:16
    Temat: Czy ulga budowlana = ulga remontowa (pod względem rodzaju wydatków)?
    Od: "skalar" <k...@o...pl>

    Witam,

    Prześledziłem archiwum, i w poscie z 7 marca na postawione w temacie
    pytanie:
    "duża ulga budowlana - co można a co nie"
    padła odpowiedź:
    "To samo co w uldze remontowej pod warunkiem, że jeszcze się tam nie
    zameldowałeś."

    Czy tak jest na pewno?
    Proszę o odpowiedź i najlepiej jakąś wykładnię - jest to dla mnie bardzo
    istotna informacja. Co do ulgi remontowej jest rozporządzenie, wielokrotnie
    tu przywoływane, odnośnie rodzaju wydatków. Nie znam natomiast odpowiednika
    dla dużej ulgi budowlanej.

    Pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2003-05-28 18:23:28
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Użytkownik "skalar" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > padła odpowiedź:
    > "To samo co w uldze remontowej pod warunkiem, że jeszcze się tam nie

    Tak jest.

    Agata