  • 21. Data: 2020-03-03 21:14:45
    Temat: Re: Jak z VAT-em za zakupy w UK?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-03-03 o 13:17, Pete pisze:

    > Rozmawiamy zdaje się o roli 'kupujący' a nie 'sprzedawca'. Więc jeśli
    > kupujący przekona sprzedawcę, żeby mu sprzedał w cenie netto, to będzie
    > miał netto.
    > Ale marnie to widzę.

    Czyli nic się nie zmieni, bo jeśli ktoś przed brexitem kupował
    po cenie angielskiego brutto, to dalej tak bedzie, bo oni pewnie
    zostaną w strefie handlu UE

    > To zapłaconego VATu nie odzyskasz.

    A mnie to niczego nie było potrezbne.
    Spodziewałem się zapłacić szwajcarskie brutto i tak było.

  • 22. Data: 2020-03-04 08:49:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-03-03 o 21:14, cef pisze:

> [...]
    > zostaną w strefie handlu UE

    > A mnie to niczego nie było potrezbne.
    > Spodziewałem się zapłacić szwajcarskie brutto i tak było.

    Problem się zrobi, gdy wejdzie (od 2021) ovatowanie wszelkiej drobnicy.
    Więc do szwajcarskiego i brytyjskiego brutto dojdzie VAT i wynagrodzenie
    za odprawę.

    --
    Pete