  • 1. Data: 2011-09-01 12:30:03
    Temat: Kasa fiskalna - dwa raporty dobowe jednego dnia
    Od: Krulik <k...@g...com>

    Dzień dobry

    Mam pytanie - czy mogę wystawić jednego dnia dwa raporty dobowe?
    Wystawiłem jeden i potem musiałem znów coś sprzedać, rozliczam się z
    raportu miesięcznego, a z tego co twierdzi serwis mojej kasy nie
    będzie żadnego problemu, bo kasa nie powtarza całości sprzedaży z
    danego dnia, tylko nalicza od początku po każdym raporcie. Czy będą
    jakieś problemy? Na dwóch raportach mam sprzedaż z całego dnia - nic
    mi się nie powtarza.

    Pozdrawiam
    PK

  • 2. Data: 2011-09-01 12:39:01
    Temat: Re: Kasa fiskalna - dwa raporty dobowe jednego dnia
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Krulik napisał:
> [...]
    > danego dnia, tylko nalicza od początku po każdym raporcie. Czy będą
    > jakieś problemy? Na dwóch raportach mam sprzedaż z całego dnia - nic

    Nie ma problemu, możesz zrobić dowolną ilość raportów dobowych (jednak
    minimum jeden)

  • 3. Data: 2011-09-01 12:39:29
    Od: Krulik <k...@g...com>

    On 1 Wrz, 14:39, cyklista <c...@k...pl> wrote:

    > Nie ma problemu, możesz zrobić dowolną ilość raportów dobowych (jednak
    > minimum jeden)

    Bardzo dziękuję za szybką reakcję! :)

    Pozdrawiam
    PK

  • 4. Data: 2011-09-01 13:26:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    Użytkownik Krulik napisał:

    >Nie ma problemu, możesz zrobić dowolną ilość raportów dobowych (jednak
    >minimum jeden)

    A jesli w danym dniu ni ebylo sprzedazy?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-09-01 14:59:48
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik SDD napisał:

    > Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A jesli w danym dniu ni ebylo sprzedazy?
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    jak to był dzień pracy i uruchomiłeś kasę fiskalną to musi byc raport
    dobowy, nie ma go tylko z dni wolnych od pracy gdzie kasa fiskalna nie
    była właczana

  • 6. Data: 2011-09-01 16:24:32
    Od: <s...@a...pl>

    > A jesli w danym dniu ni ebylo sprzedazy?

    To nie robisz. Raport robisz, jeśli była sprzedaż na kasie/drukarce.

  • 7. Data: 2011-09-01 16:27:15
    Od: <s...@a...pl>

    > jak to był dzień pracy i uruchomiłeś kasę fiskalną to musi byc raport
    > dobowy, nie ma go tylko z dni wolnych od pracy gdzie kasa fiskalna nie
    > była właczana

    No to po mnie. U mnie kasa jest włączona 24 na dobę / 7 dni w tygodniu.
    Praktycznie każdy dzień to dzień pracy. Sugerujesz, że muszę każdego dnia
    robić raport? Warunkujesz to właczeniem kasy a nie nabiciem sprzedaży?

    Czy możesz podeprzeć się jakimś przepisem? Gdzi eto znalazłeś? W znanych mi
    nie natrafiłem na tak dziwne zapisy.

  • 8. Data: 2011-09-01 19:14:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    >jak to był dzień pracy i uruchomiłeś kasę fiskalną to musi byc raport
    >dobowy, nie ma go tylko z dni wolnych od pracy gdzie kasa fiskalna nie była
    >właczana

    Jak kiedys pracowalem na etacie, to mialem do czynienia z kasa fiskalna i
    jakos nie pamietam, by po wlaczeniu drukowala ona jakies info o wlaczeniu, a
    tym samym, by o fakcie wlaczenia kasy zostawal jakikolwiek slad na kopii
    paragonow, ktore musisz przechowywac, a tym samym slad w pamieci fiskalnej.

    Tak wiec sam fakt wlaczenia kasy, jako nie dajacy si eudowodnic, nie moze
    byc podstawa do drukowania za taki dzien raportu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-09-01 20:13:39
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    cyklista w <news:4e5f9dc0$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>:

    > jak to był dzień pracy i uruchomiłeś kasę fiskalną to musi byc raport
    > dobowy, nie ma go tylko z dni wolnych od pracy gdzie kasa fiskalna nie
    > była właczana

    Nic nie włączałem nic nie wyłączałem -- elektrownia wyłączyła i włączyła w
    sobotę, który ustawowo nie jest dniem wolnym od pracy, oraz w niedzielę,
    który ustawowo jest dniem wolnym od pracy...

    --
    Tomasz Nycz

  • 10. Data: 2011-09-02 11:43:22
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik s...@a...pl napisał:

> [...]
    >
    > Czy możesz podeprzeć się jakimś przepisem? Gdzi eto znalazłeś? W znanych mi

    Jak słusznie zauważyłeś źle napisałem, mając na myśli właśnie dokonanie
    sprzedaży (bo nie widziałem celu włączania kasy jak nie robię
    sprzedaży), a pisząc skrótowo o włączaniu kasy.
    U mnie przy ciągle włączonej kasie ona o północy sama wywala raport
    dobowy, a jeśli nawet ją wyłączyłem wcześniej to zaraz po włączeniu
    następnego dnia drukuje raport dobowy bo nie ma zamkniętej poprzedniej
    doby. To mi się wydaje jak najbardziej zgodne z ustawą bo spełnia wymogi
    o drukowaniu raportu dobowego "najpóźniej przed rozpoczęciem sprzedaży w
    dniu następnym".

    ps. rzeczywiście nie wiem co się dzieje jak przez całą dobę nie ma
    żadnej sprzedaży, być może (a po analizie prawie na pewno) wtedy nie
    potrzeba raportu fiskalnego dobowego