  • 1. Data: 2010-01-25 17:00:34
    Temat: Kupno i sprzedaz samochodu ciezarowego....
    Od: "Mirek Ziółek" <m...@g...pl>

    Witam,

    Prowadze 1-os dzialanosc gospodarcza ( Vat + ksiazka roz. i przych).Szeroko
    pojete usługi informatyczne.
    Mam mozliwosc odkupienia samochodu ciezarowego(osobowy z kratka) w dosc
    atrakcyjnej cenie, ale chcialbym go zaraz po kupnie, sprzedac za wyzsza
    cene.
    Pytanie, czy i jaki podatek musze zaplacic od roznicy , nie mam wpisanej w
    dzialanosc handlu samochodami.
    Kupuje i sprzedaje z FV 22%VAT.
    Czy musze wpisac samochod do srodkow trwalych??

    Pozdr
    Mirek

  • 2. Data: 2010-01-28 00:00:28
    Temat: Re: Kupno i sprzedaz samochodu ciezarowego....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010, Mirek Ziółek wrote:

    > Czy musze wpisac samochod do srodkow trwalych??

    Jeśli jest traktowany jak towar to oczywiście że nie!!

    pzdr, Gotfryd