  • 51. Data: 2009-12-23 10:02:46
    Temat: Re: Osoba fizyczna - usługi - podatek
    Od: beezle <b...@g...com>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 00:26:26 +0100, SDD napisał(a):

    > Znaczy sie - mial kontrole, wszczeto postepowanie wyjasniajace w sprawie
    > owych "innych dochodow" - zeznal jak bylo i powiedzieli, ze jest wszystko
    > OK, tak?

    Tego akurat mi nie powiedział. Zapytam po swiętach ;P. BTW. taka jest
    reakcja US na "Inne dochody"? Co, gdybym wystąpił o interpretację podatkową
    do MF (z opisem tych "innych dochodów" i sposobem w jaki mógłbym je
    otrzymać (zdarzenie przyszłe)?. Byłaby to jakaś "podkładka", w razie gdybym
    wykonał jednak kilka takich usług na rok, to byłoby ok (chyba?).
    --
    pozdrawiam

  • 52. Data: 2009-12-23 10:50:25
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-12-2009 o 11:02:46 beezle <b...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > gdybym
    > wykonał jednak kilka takich usług na rok, to byłoby ok (chyba?).

    Byłaby, z zastrzeżeniem że jeszcz do ZUS wartoby wystąpić,
    bo to ZUS najbardziej tu może zaboleć.

    --
    Tomek

  • 53. Data: 2009-12-23 15:59:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "beezle" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tego akurat mi nie powiedział. Zapytam po swiętach ;P. BTW. taka jest
    > reakcja US na "Inne dochody"? Co, gdybym wystąpił o interpretację
    > podatkową

    Wiesz, nie wiem jaka jest reakcja, ale jak mowisz, ze znajomy z pracy tak
    robil i jest wszystko OK, to mi sie kojarza wypowiedzi typu: "a ja to
    zaliczam faktury z burdelu w KUP i jest OK", albo "a ja to ksieguje co druga
    fakture sprzedazowa i nie bylo problemow".
    Jak jedziesz 200 km/h w obszarze zabudowanym to przeciez tez nie znaczy, ze
    automatycznie zaplacisz mandat.
    Przeciez akurat moze nie byc ani suszarki ani fotoradaru.

    Pozdrawiam
    SDD