  • Data: 2009-05-18 05:50:31
    Temat: Re: rachunek maklerski - a PIT roczny
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 May 2009 19:25:54 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Jak była strata, to też składaj. Rozliczysz ją w ciągu następnych pięciu
    > lat.

    Jeśli w ciągu ostatnich 2 lat nic się w tej sprawie nie zmieniło, to
    nadal jest problem jeśli w danym roku były tylko koszty, a nie było
    żadnych przychodów. Czytając ustawę literalnie nie ma się w takim wypadku
    prawa do złożenia PIT i wykazania straty. Były znane mi 3 różne
    odpowiedzi US jak to rozliczyć (ustne a nie oficjalne).

    1. Brak możliwości odliczenia kosztów z takiego roku.

    2. Doliczamy takie koszty do pierwszego roku w którym wystąpią przychody.

    3. Wbrew ustawie składamy PIT i wykazujemy stratę.