  • 11. Data: 2003-02-19 17:19:30
    Temat: Re: Szkoda AC i zwrot Vat ???
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 19-02-2003 14:16, Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    > Normalnie. Chyba każdy ubezpieczyciel ubezpiecza auto firmowe od
    > wartości netto.

    No to mamy innych ubezpieczycieli.

    > To chyba nawet nie była opjca, po prostu tak jest z autem VATmańskim.
    Hmm.. dziwne... i odszkodowanie za utrate całego samochodu osobowego
    (kradziez, kasacja) tez dostane netto?
    To zaden interes...

    Wszystkie polisy na samochody firmowe które widziałam opiewaly na
    wartośc brutto, więc to musi byc jakaś specjalna, tańsza opcja.

    > Why? Ubezpieczyciel wypłaca wartość naprawy netto, fakturę dostajesz i
    > opłaczasz brutto, a VAT odliczasz z kwoty należnej US.

    Poczytaj sobie jak sie zaczął watek a nie dopisuj sie do ostatniego
    zdania ostatniej wypowiedzi.

    Wyraźnie delikwent mówi o zwrocie *bezpośrednim* z US.

    Z czasem wyjasnia tez dlaczego (mała sprzedaż, długi okres rozliczenia
    nadwyżki VAT)

    czytac... czytać.. to nie takie trudne...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl