  • 41. Data: 2020-01-20 01:45:34
    Temat: Re: Telefon za 3000 - koszt czy wyposażenie?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5e10cf1a$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > Ja nawet odnoszę wrażenie, że kontrolujący nie bardzo się orientują w tych
    przepisach.

    IMO orientują się bardzo dobrze, ale Ty musisz znać wszystkie
    przepisy, zaś oni ;) są specjalistami -- specjalizują się
    w konkretnych, wybranych przepisach... Jedna osoba zna taki
    przepis [na ciastka z WWW?] zaś inna osoba zna inny przepis
    [na podlewanie RODendrOnów?] itd... Ta pani jest od VAT, ta
    od PITcośtam.tamta od darowizn... Itd... Im mocniej skomplikujesz
    przepisy, tym mniejsze bezrobocie... ;) [i większa frekwencja urnowa]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 42. Data: 2020-01-20 08:16:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    > "cef" 5e10cf1a$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > IMO orientują się bardzo dobrze, ale Ty musisz znać wszystkie
    > przepisy, zaś oni ;) są specjalistami -- specjalizują się
    > w konkretnych, wybranych przepisach...

    Mam inne doświadczenia.
    Zazwyczaj wiedzieli mniej niż ja w zakresie, który mnie interesował,
    choć ja się w niczym nie specjalizuję.
    Podobnie było w ZUS.

  • 43. Data: 2020-02-07 00:34:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5e2553d0$0$552$6...@n...neostrada.pl

    > Zazwyczaj wiedzieli mniej niż ja w zakresie, który mnie interesował,

    Źle trafiałeś jako inicjator.

    Nie przejmuj się -- kontroler będzie Cię kontrolował w tym,
    w czym on jest mocny, bo wówczas on będzie inicjatorem.
    (skontroluje Cię e tym, w czym on jest mocny)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 44. Data: 2020-02-07 07:05:11
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > w czym on jest mocny, bo wówczas on będzie inicjatorem.
    > (skontroluje Cię e tym, w czym on jest mocny)

    Nie sądzisz chyba, że ja inicjowałem kontrolę - zawsze inicjował ją US.
    Pytania zadawałem tylko w zakresie objętym kontrolą i okazywało się,
    że miałem lepszą orientację w temacie niż kontrolujący.
    Jakieś kolejne wnioski?

  • 45. Data: 2020-02-07 22:36:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5e3cfe18$0$17344$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Pytania zadawałem tylko w zakresie objętym kontrolą i okazywało się,
    > że miałem lepszą orientację w temacie niż kontrolujący.

    Z innego wątku (dotyczącego noszenia zleceń przelewów do bankU)
    wiem, że niekoniecznie cenisz prawdę i niekoniecznie czytasz to,
    co do Ciebie piszę -- wykazałem to aż nazbyt wyraźnie cytatami.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 46. Data: 2020-02-08 16:35:26
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > wiem, że niekoniecznie cenisz prawdę i niekoniecznie czytasz to,
    > co do Ciebie piszę -- wykazałem to aż nazbyt wyraźnie cytatami.

    Tego już zupełnie nie rozumiem.
    Skoro już się czepiasz co kto inicjował, to napiszę Ci, że przychodziły
    różne kontrole do mnie - najczęściej z VAT a i czynności sprawdzających
    nie brakowało.
    I zakładam, że w temacie kontroli wysyłali kogoś kto się orientował
    czego wymaga.
    Gdy jednak zaczynaliśmy wchodzić w szczegóły, to okazywało się, że znajomość
    materii prawnej, w której niejako się kontrolujący specjalizuje była
    znikoma.
    Jedynie przy kontroli z NBP przyjmowałem wszystko jak leci, bo nie do
    końca rozumiałem co sprawdzają.

  • 47. Data: 2020-02-17 23:41:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5e3ed53e$0$557$6...@n...neostrada.pl

    > Tego już zupełnie nie rozumiem.

    Wyjaśniłem Ci, że wiarygodnym dla mnie nie jesteś.

    > materii prawnej

    Powołujesz się na prawo? -- daj tedy ;)
    możliwość wypowiedzenia się adwersarzowi.

    --

  • 48. Data: 2020-02-18 08:21:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    > "cef" 5e3ed53e$0$557$6...@n...neostrada.pl

    > Wyjaśniłem Ci, że wiarygodnym dla mnie nie jesteś.

    Skoro traktujesz grupy dyskusyjne głównie jako rodzaj
    bloga, to akurat moja wiarygodność jest Ci do niczego
    niepotrzebna.
    Chcesz się do czegoś rzeczowo odnieść, to próbuj.