  • 1. Data: 2019-12-17 16:29:51
    Temat: BDO
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Pierwszy wymierny pożytek z posłów Konfederacji:
    https://www.facebook.com/1002104843184052/posts/2665
    664703494716/?app=fbl
    Jacek

  • 2. Data: 2019-12-17 18:03:03
    Temat: Re: BDO
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Pierwszy wymierny pożytek z posłów Konfederacji:
    >https://www.facebook.com/1002104843184052/posts/266
    5664703494716/?app=fbl

    Ale co oni zrobili ?
    Przepisy zmienili, protestowali w Sejmie, interpelowali rzad,
    czy tylko napisali na FB ze rzad zamierza zmienic ?

    J.

  • 3. Data: 2019-12-18 07:14:49
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 17.12.2019 o 18:03, J.F. pisze:
    > Ale co oni zrobili ?
    > Przepisy zmienili, protestowali w Sejmie, interpelowali rzad,
    > czy tylko napisali na FB ze rzad zamierza zmienic ?

    Choćby to:
    https://www.youtube.com/watch?v=JpdqoN52ano
    Jacek

  • 4. Data: 2019-12-23 15:45:56
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    W dniu 17.12.2019 o 16:29, Jacek pisze:
    > Pierwszy wymierny pożytek z posłów Konfederacji:
    > https://www.facebook.com/1002104843184052/posts/2665
    664703494716/?app=fbl
    > Jacek

    Jacku rozmawiałem telefonicznie, osobiście prawie więc, z pilotującym
    posłem Sawickim Markiem.
    Na pytanie: Jakie jest prawdopodobieństwo wejścia w życie przesunięcia
    terminu idiotycznego bdo dla mikro i jednoosobowych? Odpowiedział. Żadne.
    Nic nie wejdzie w tym roku.

    Od drugiego posła dowiedziałem się cytuję:
    "Przed chwilą Wicemister d/s Klimatu potwierdził, że przez pół roku 2020
    będzie możliwość ewidencjonowania odpadów w formie papierowej i
    elektronicznej.
    Pozdrawiam."

    Poza tym jest kilka inicjatyw poselskich i organizacji, które
    stwierdzają, że ten pieprzony system po zalogowaniu nie działa. Mam
    numer i nic nie mogę zrobić, nic zobaczyć, podejrzeć.

    Na pytanie do panienki z infolinii ( po odczekaniu 1 godziny i 38 minut)
    otrzymałem odpowiedź:
    I nie będzie działać. Bo będzie działać po pierwszym stycznia 2020 roku.
    Ja uppierdliwiec na to:
    To jak q2 mam się nauczyć czegoś do pierwszego stycznia 2020 roku, jak
    tego q2 nie widzę.
    Na tak postawione pytanie panienka powiedziała, że mam umieć.
    To jest "typisz urzędakus".
    Na koniec powiem, że ponoć, nie chcę plotek rozsiewać, ale ten, pożal
    się boże, system rejestracji bdo jest zdupcony i z jego pomoca można co
    najwyżej otrzymać numer. Jak się chce zarejestrować niektóre podmioty,
    rodzaje odpadów to jest popierdaczony i niemożliwy do wykonania rejestracji.
    Przykładem może być rejestracja sklepów mających do sprzedaży lub w
    darowiźnie torby z tworzyw sztucznych.
    Ci muszą ekstra pismo płodzić do wniosku.
    Chociaż tutaj się poplułem.
    Lżej mi ale nie lepiej bo państwowe systemy informatyczne są
    nieprzyjazne ludziom użytkującym. Tylko urzędasy patrzą na swoje końce
    nosa.
    W sumie niczemu się nie dziwię bo nasze zdanie zupełnie się przy tym nie
    liczy a wiem coś o tym po przesyłaniu sugestii i wniosków nt. Płacznika.

    Pozdrawiam

    PS
    Wszystkim ludziom, którzy uważają, że postępują właściwie, życzę tego,
    czego sobie życzę.

  • 5. Data: 2019-12-25 09:40:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Przypominam, że pozyskiwanie tego, co umieszczam w nawiasach
    kwadratowych jest czynem zabronionym i pociągnąć może skutki
    karne! [Falenta na własnej skórze przekonuje się, że polskie
    prawo chroni informację przed nieprawym pozyskiwaniem!]

    "Jacek" qtcg4o$23f$1$J...@n...chmurka.net

    > https://www.youtube.com/watch?v=JpdqoN52ano

    https://youtu.be/JpdqoN52ano?t=263

    Komornik licytuje mieszkanie przedsiębiorcy, wpłaca
    pieniądze pozyskane ze sprzedaży tegoż mieszkania na
    konto ZUS, by owemu przedsiębiorcy zapewnić emeryturę?...

    Ależ panie pośle -- ZUS jest ubezpieczycielem ubezpieczającym
    społeczeństwo, nie przedsiębiorcę; przedsiębiorca może dobrowolnie
    (czego pan domaga się) ubezpieczać się u innego ubezpieczyciela na
    wypadek upadku swego przedsiębiorstwa -- oby miał szmal na składki
    i znalazł chętnego ubezpieczyciela! [zwykle tego szmalu nie ma, bo
    mu Fiskus wraz z ZUSem za dużo zabierają]

    ZUS nie zabrania przedsiębiorcom zawierania umów z innymi firmami
    ubezpieczeniowymi!

    Pan wywarza otwarte drzwi! (proponując wprowadzenie w RP dobrowolnych
    ubezpieczeń na wypadek utraty możliwości zarabiania pieniędzy)

    Banki, proponując mi zawarcie umowy kredytowej, zwykle proponują
    mi także zawarcie umowy ubezpieczeniowej, na wypadek utraty moich
    dochodów warunkujących terminowe spłacanie zaciągniętych długów.
    Zazwyczaj jest to ubezpieczenie dobrowolne i płatne, z którego
    rezygnuję
    (bo zawieram umowy z bankami głównie po to, by wziąć
    wisienki bądź orzeszki, czego nie kryję -- ryzyko
    w moim wypadku jest pomijalnie małe)
    również dobrowolnie, bez nacisku ze strony ZUS czy innych
    instytucji bądź firm ubezpieczeniowych...

    ZUS ubezpiecza społeczeństwo, nie przedsiębiorcę!

    ZUS dba o społeczeństwo, nie o pojedynczego człowieka!

    Proszę spojrzeć na społeczne zachowania -- choćby pszczół... Owady
    te potrafią bronić swej królowej do upadłego (bo królowa daje swemu
    społeczeństwu potomstwo, a dokładniej -- daje jajeczka potrzebne do
    podtrzymania życia społeczeństwa) zaś trutnie potrafią skazywać na
    śmierć po użyciu tychże trutni do społecznych zadań... (do mieszania
    genów -- do zapłodnienia jajeczek)

    Społeczeństwo ludzkie nie potrzebuje upadłych przedsiębiorców tak,
    jak społeczeństwo owadzie nie potrzebuje diploidalnych trutni czy
    trutni, które spełniły już swą powinność wobec swego społeczeństwa...
    (diploidy chyba zjadają zawczasu)

    Modliszki potrafią zjadać swoje samce tuż po kopulacji...
    Takoż niektóre pająki...

    Bywa, że ludzkie społeczeństwa także skazują na śmierć osobniki
    swego społeczeństwa. (te osobniki skazują, które źle pełnią
    swe obowiązki społeczne -- czyli skazują przestępców)

    Obecnie chyba polskie społeczeństwo zmierza q ochronie osobników przydatnych
    prokreacyjnie (500+. mieszkanie+, bykowe- itd.) kosztem zmniejszania wydatków
    na podtrzymywanie życia ludzi niezbyt przydatnych społeczeństwu prokreacyjnie:

    - wiek emerytalny wprawdzie został obniżony ponownie, ale stale
    podejmowane są dysputy dotyczące potrzeby podwyższania tego wieku

    - liczba rent chorobowych jest zmniejszana sukcesywnie do zera (dziś jest ich
    ~10 razy mniej niż w czasie, gdy wyzerował się przyrost naturalny w Polsce)

    - emerytury wprawdzie rosną (nawet kwotowo) ale oficjalnie emeryci będą głodowali
    za kilkadziesiąt lat; zasadniczo emerytury rosną wraz z inflacją, zaś składki
    ZUS i podatki rosną wraz ze wzrostem PKB, czyli ponadinflacyjnie, gdyż przyrost
    PKB zasadniczo uwzględnia (zawiera w sobie) inflację... (czy inflacja zawiera
    w sobie rozszerzanie obowiązków fiskalnych i podobnych?)

    'ZUS' to 'Zakład Ubezpieczeń Społecznych', nie zaś 'Zakład Uszczęśliwiania
    Słodziaków'. ;) Zadaniem ZUSu (jak i całego państwa) jest ochrona całego
    SPOŁECZENSTWA, nie zaś pojedynczego człowieka, choćby i byłego przedsiębiorcy.

    https://www.youtube.com/watch?v=EODgeIigxlQ
    Jacek Kaczmarski - "Ballada żebracza"

    To miasto -- ja zbudowałem
    By mieć na starość -- gdzie żebrać.

    ZUS może (i powinien!) chronić (i uszczęśliwiać) KRÓLOWĄ, nie zaś upadłego
    przedsiębiorcę... Może (i IMO powinien) chronić trutnie, ale tylko zdatne
    do zapładniania czy dawania/budowania/tworzenia PKB!

    Jeśli tak (czyli uczciwie!) spojrzymy na ZUS -- pokochamy go!
    (pokochamy jako państwową instytucję **rzetelnie** pełniącą
    swe statutowe obowiązki społeczne!)

    [ciekawe, czy domyślą się, że te mądrości zawdzięczam lekcjom opłaconym
    przez ZUS, które pilnie zaliczyłem podczas niedawnej wizytacji Wieńca,
    choć wcale nie laurowego... mogłem byczyć się na basenie czy zaznawać
    innych rozkoszy cielesnych, lecz uczciwie wolałem z pokorą przyjąć to,
    co mi zgotowano i z czego mnie rozliczano...]

    -=-

    Ja akurat recy_klinguję odpady powstałe w przeszłości -- w XX wieku
    zabrałem z uczelni kilka ryz papieru częściowo zadrukowanego, który
    teraz wykorzystuję w druku tego i owego... To chyba recykling... ;)
    Ponadto poddaję dodrukowi ulotki reklamowe wyjmowane z mej skrzynki
    pocztowej -- ale to działalność na mniejszą skalę... [skąpcy! -- drukują
    dwustronnie; na papierze słabej jakości; bywa, że te ulotki są zbyt małe
    lub zbytnio pogniecione czy pobrudzone -- itd... psy ogrodników!!!]

    --