  • 1. Data: 2003-02-26 13:22:12
    Temat: Ulga z tytułu kredytu SM do 31V92
    Od: m...@o...pl

    Czy w chwili obecnej tj za rok 2002 można odpisać kwotę spłaconego w tym roku
    kredytu wraz z odsetkami zaciągniętego przez Spółdzielnię Mieszkaniową do dnia
    31 maja 92 r ??. Czy tak jak w zeszłym roku można o tym zapomnieć.

  • 2. Data: 2003-03-03 07:05:02
    Temat: Re: Ulga z tytułu kredytu SM do 31V92
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    > Czy w chwili obecnej tj za rok 2002 mozna odpisac kwote
    > splaconego w tym roku kredytu wraz z odsetkami
    > zaciagnietego przez Spoldzielnie Mieszkaniowa do dnia 31
    > maja 92 r ??. Czy tak jak w zeszlym roku mozna o tym
    > zapomniec.

    W rozliczeniu za 2001 bylo mozna przeciez to rozliczyc. Wplatalo
    sie do duzej ulgi budowlanej. Za 2002 tez mozna.
    Jesli sie myle niech mnie ktos poprawi albo potwierdzi to co
    napisalem.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 3. Data: 2003-03-03 13:30:11
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > sie do duzej ulgi budowlanej. Za 2002 tez mozna.
    > Jesli sie myle niech mnie ktos poprawi albo potwierdzi to co

    Dziękuję.

    Choć nadal jestem ciemny. W poprzednich latatach występowało oddzielne pole na
    tego typu odliczenia. W zeszłym roku wspominano o tym ,że odpis przy wykupie
    odsetek przez Państwo to za wiele....
    Choć może jednak jest to sytuacja w której małpie nie podano kwadracika do wpisu
    i małpa nie wie.

    Gdyby jednak ktoś jeszcze mógłby mnie oświecić, podać pole w którym To To wpisać
    i uspokoić,że nie okradam fiskusa.... szczyt......

  • 4. Data: 2003-03-05 07:01:40
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    > Gdyby jednak ktos jeszcze moglby mnie oswiecic, podac pole
    > w ktorym To To wpisac

    To bylo gdzies w tej wielkiej tabeli dla duzej ulgi budowlanej.
    Zadzwon do Skarbowcow i ci powiedza. Ja sie tak o tym kiedys
    dowiedzialem. Teraz nie mam formularza pod reka.

    --
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.