-
1. Data: 2009-02-27 22:26:27
Temat: jak rozliczyc umowe zlecenie Wielka brytania - Polska
Od: Grzegorz <g...@p...onet.pl>
Witam
Mam firme w Wielkiej Brytanii - spolka ltd., w Polsce mam osobe ktora
wykonuje mi rozne projekty na umowe zlecenie (strony internetowe), w
jaki sposob ta osoba ma mi wystawic rachunek za wykonana prace.
Co dokladnie ma byc w takim rachunku, zeby i on mogl przed urzedem sie
rozliczyc, a ja zebym mogl zaksiegowac wydane pieniadze?
prosze o rady
Pozdrawiam
Grzesiek
Najnowsze w dziale Podatki
-
Jak obniżyć składki ZUS? Przewodnik po ulgach ZUS dla małych firm
-
Kiedy prezent ślubny trzeba zgłosić do skarbówki? Przepisy i limity
-
Kontrola podatkowa 5 lat wstecz. Podatnik wygrał sprawę o 84 tys. zł, bo urzędnicy nie dotrzymali terminów
-
Kontrola podatkowa. Co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć?