  • 1. Data: 2003-07-10 08:33:00
    Temat: 2 prog podatkowy
    Od: "koziarz" <k...@o...pl>

    Witam
    mam pytanie niestety tym miesiacu wpadne w 2 prog podatkowy od poczatku roku
    pracodawca w 1 firmie placil zaliczke w wysokosci 19% w drugiej firmie
    administrowalem siecia i wlasnie przez ta umowe swpadne w 2 prog jak
    obliczyc ile bede winien US i od ktorego sie miesiaca to liczy czy od
    poczatku roku czy wlasnie od dzis gdy wejde w 2 prog

    pzdr.
    bolo

  • 2. Data: 2003-07-10 11:09:03
    Temat: Re: 2 prog podatkowy
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    koziarz wrote:

> [...]
    > w 2 prog jak obliczyc ile bede winien US i od ktorego sie miesiaca to
    > liczy czy od poczatku roku czy wlasnie od dzis gdy wejde w 2 prog

    Nie bardzo rozumiem twoje pytanie.
    Zaliczki każdy pracodawca liczy od tego co sam wypłacił. Nie musi
    informowac twojego obecnego ile zarobiłeś u poprzedniego. Ten "2 próg"
    wyjdzie ci dopiero przy rozliczeniu rocznym. Jeśli chcesz obliczyć ile
    dopłacisz w rozliczeniu na koniec roku to poszukaj w sieci wzorków na
    podatek. Od tego zo wychodzi z wzorkół odejmujesz wpłacone zaliczki.
    Żadne "miesiące" nie mają tu znaczenia

  • 3. Data: 2003-07-10 11:25:47
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    koziarz wrote:

> [...]
    > w 2 prog jak obliczyc ile bede winien US i od ktorego sie miesiaca to
    > liczy czy od poczatku roku czy wlasnie od dzis gdy wejde w 2 prog

    Zaliczki każdy pracodawca liczy od tego co sam wypłacił. Nie musisz
    informowac twojego obecnego ile zarobiłeś u poprzedniego. Ten "2 próg"
    wyjdzie ci dopiero przy rozliczeniu rocznym. Jeśli chcesz obliczyć ile
    dopłacisz w rozliczeniu na koniec roku to poszukaj w sieci wzorków na
    podatek. Od tego co wychodzi z wzorków odejmujesz wpłacone zaliczki.
    Żadne "miesiące" nie mają tu znaczenia

  • 4. Data: 2003-07-10 12:04:29
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "koziarz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obliczyc ile bede winien US i od ktorego sie miesiaca to liczy czy od
    > poczatku roku czy wlasnie od dzis gdy wejde w 2 prog

    To proste...

    Wypelni Pan na w przyszlym roku "PIT" roczny i "samo sie wyliczy".
    Do tego czasu czasu nic nie trzeba robic...
    (acha - tylko jedna firmama prawo i obowiazek odliczania "kwory wolnej")

    Boguslaw