  • 1. Data: 2007-08-29 06:30:45
    Temat: 3000 zl netto przychodu - jakie obciazenia podatkowe - DG
    Od: "quroek" <q...@i...po>

    Prosze o informacje, w przypadku przychodu 3000 zl netto, oplacania samemu
    sobie ZUS'u jakie obciazenia podatkowe bede musial poniesc.

  • 2. Data: 2007-08-29 06:59:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 29 Aug 2007 08:30:45 +0200, quroek napisał(a):

    > Prosze o informacje, w przypadku przychodu 3000 zl netto, oplacania samemu
    > sobie ZUS'u jakie obciazenia podatkowe bede musial poniesc.

    Pytanie podobne:
    Dostałem roślinkę w doniczce. Jest ładna i zielona. Jaki będzie kolor
    kwiatków?

  • 3. Data: 2007-08-29 19:41:45
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    jureq w <news:fb35fr$4bs$2@news.onet.pl>:

    > Pytanie podobne:
    > Dostałem roślinkę w doniczce. Jest ładna i zielona. Jaki będzie kolor
    > kwiatków?

    To jest pytanie NTG ;-) Wynocha na pl.rec.ogrody :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]