  • 1. Data: 2007-08-28 18:53:07
    Temat: Wymiana dowodu przez emeryta a NIP-3?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Coś mnie się obiło o uszy, że emerytowi, który nie ma innych dochodów wyśle
    ten NIP-3 ZUS. Prawda to? Do ZUSu trzeba wymianę zgłosić?
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 2. Data: 2007-08-28 22:44:36
    Temat: Re: Wymiana dowodu przez emeryta a NIP-3?
    Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

    .
    > Coś mnie się obiło o uszy, że emerytowi, który nie ma innych dochodów
    > wyśle
    > ten NIP-3 ZUS. Prawda to? Do ZUSu trzeba wymianę zgłosić?

    Emeryt jak składa wniosek o dowód, to od miłej pani w urzędzie odbiera druk
    nip-3. Dają razem z kwitkiem do odbioru dowodu. Wypełnia ten druczek
    grzecznie w domu zostawiając puste miejsce w pozycji 19 - numer dowodu
    osobistego. Idzie do urzędu odebrać dowód osobisty razem z drukiem nip-3.
    Odbiera dowód. Przepisuje na nip-3 nowy numer dowodu osobistego i zostawia u
    tej pani, która wydała mu dowód. Urząd przesyła ten nip-3 do urzędu
    skarbowego.
    Joanna
    http://www.jduszczynska.republika.pl/

  • 3. Data: 2007-08-29 07:35:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 28.08.2007 Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > Odbiera dowód. Przepisuje na nip-3 nowy numer dowodu osobistego i zostawia u
    > tej pani, która wydała mu dowód. Urząd przesyła ten nip-3 do urzędu

    Czyli jednak trzeba samemu wypełnić.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/