  • 1. Data: 2004-12-12 16:14:24
    Temat: 31.12.04r.- likwidacja dg
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    witam,
    likwidacja dg nastepuje 32.12.04r.
    Czy trzeba informowac naczelnika US o terminie remanentu likwidacyjnego?
    Prosze podpowiedziec w którym miejscu ustawy pdof jest napisane o
    remanencie likwidacyjnym.
    pzdr

  • 2. Data: 2004-12-14 22:50:18
    Temat: Re: 31.12.04r.- likwidacja dg
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 12 Dec 2004, svobo wrote:

    >+ witam,
    >+ likwidacja dg nastepuje 32.12.04r.

    No rewelacja... poproszę o numer dziennika ustaw zmieniający
    ustawę o pomiarze czasu tak że dodano grudniowi jeden dzień :)
    O ile wiem to tak za Augusta i reszty cesarzy wyspecyfikowanych
    w nazwach miesięcy taka moda była częstsza :) ("dzięki" czemu
    ostatni miesiąc roku czyli *luty* jest dość krótki :))
    To tak OT :)

    >+ Czy trzeba informowac naczelnika US o terminie remanentu likwidacyjnego?

    Tak. Na 7 dni naprzód.

    >+ Prosze podpowiedziec w którym miejscu ustawy pdof jest napisane o
    >+ remanencie likwidacyjnym.

    Art. 24.3 (zasady), art. 24a.7 (upoważnienie dla ministra).
    Reszta w rozporządzeniu ds. KPiR wg upoważnienia !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2004-12-15 19:10:37
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

> [...]
    >
    > Art. 24.3 (zasady), art. 24a.7 (upoważnienie dla ministra).
    > Reszta w rozporządzeniu ds. KPiR wg upoważnienia !

    Dziekuje :-)

  • 4. Data: 2004-12-30 08:46:28
    Od: rumo <r...@i...pl>

    Użytkownik svobo napisał:

> [...]
    > Czy trzeba informowac naczelnika US o terminie remanentu likwidacyjnego?
    > Prosze podpowiedziec w którym miejscu ustawy pdof jest napisane o

    Z tego co wiem jeśli remament jest robiony w pierwszy lub ostatni dzień
    roku-to nie trzeba tego zgłaszać na 7 dnie przed.

  • 5. Data: 2004-12-30 08:48:46
    Od: bo <b...@a...edu.pl>

    rumo wrote:

    > Z tego co wiem jeśli remament jest robiony w pierwszy lub ostatni dzień
    > roku-to nie trzeba tego zgłaszać na 7 dnie przed.

    To jest (przynajmniej bylo) w rozporzadzeniu o KPiR..
    jesli remanent jest na dzien inny niz 31 lub inny niz nakazal US,
    nalezy urzad powiadomic..

    Boguslaw