  • 1. Data: 2003-05-18 21:18:05
    Temat: A co będzie...
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <i...@h...com>

    ...jeżeli za 10-20 lat całe to nasze wejście do UE okaże się jednym wielkim
    niewypałem?
    Unia Europejska się rozpadnie lub jak przewiduje Wałęsa - strajki lokalne
    przerodzą się w globalne?
    Zburzą się ogólnoeuropejskie związki zawodowe. Jeżeli będzie Argentyna lub
    gorzej, kto za to odpowie?
    Który z buńczucznych polityków podpisze dzisiaj cyrograf, że w razie fiaska
    stawia swoją głowę pod topór?
    Żaden, bo zarówno z lewej strony sceny jak i z prawej myślą tylko jak tu
    zabezpieczyć siebie i swoje rodzinki!
    Nikogo nie rozliczycie, bo taka jest nasza tradycja, co najwyżej zapanuje
    anarchia, a póki co motłoch ma głosować!
    Pany se dadzą radę! Czemu parlament nie uchwali jakichś gwarancji
    rozliczenia decydentów w przypadku katastrofy?
    Naród będzie winny, bo demokratycznie zadecydował :-)))
    Oni mają Was i cały ten kraj w d...

    http://members.elysium.pl/ytm/html/news/burdel-gazet
    a.html
    http://www.iyp.org/Archives/polska/0004/msg00111.htm
    http://www.forum.man.pl/archiwa/2001/wiekzlo.html
    http://www.alternatywa.pl/lista.php3?okreg=1
    http://www.gazetawroclawska.pl/archiwum/000523.htm
    http://www.jeleniagora.pl/umnew/m200.php?men=rada200
    2.htm

  • 2. Data: 2003-05-18 22:53:16
    Temat: Re: A co będzie...
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    18 maj (niedziela).Patrzę,a tu o godzinie 23:18 *Grzegorz Niedźwiecki*
    <ba8t2p$52g$1@SunSITE.icm.edu.pl> napisał/a:

    > ...jeżeli za 10-20 lat całe to nasze wejście do UE okaże się jednym wielkim
    > niewypałem?

    Sławnych boukunów i m.in tych od stawiania krzyży wypuścili już z
    wariatkowa,że znowu się ośmielają spamować po grupach?
    Długo tu nie pobawisz.

  • 3. Data: 2003-05-19 04:31:10
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki"

    PLONK

  • 4. Data: 2003-05-19 06:35:35
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    Chyba pomyliłeś grupy. Tu się dyskutuje o podatkach a nie o Twoich
    politycznych frutstracjach.
    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 5. Data: 2003-05-19 06:44:22
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <i...@h...com>

    Użytkownik <s...@s...pl Slawomir Dabrowski)> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...
    > Chyba pomyliłeś grupy. Tu się dyskutuje o podatkach a nie o Twoich
    > politycznych frutstracjach.
    > --
    ponoc podatki pojda w gore

  • 6. Data: 2003-05-19 09:25:01
    Od: Johnie Walker <j...@N...pl>

    On Mon, 19 May 2003 08:44:22 +0200, "Grzegorz Niedźwiecki"
    <i...@h...com> wrote:
    > Użytkownik <s...@s...pl Slawomir Dabrowski)> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...
    > ponoc podatki pojda w gore
    Raczej nie pójdą, ponieważ już mamy jedne z najwyższych w Europie.

    Chociaż z drugiej strony, kolejne rządy, bez względu na ich "kolor",
    być może będą podwyższać podatki i zabierać kasę ludziom w miarę
    zaradnym i samodzielnym (np. takim jak ja), aby kupować za nie zupkę
    nieudacznikom (np. takim jak Ty), którzy tylko skamlają jak to jest
    im źle, a bedzie jeszcze gorzej.

    Regards,
    Johnie

  • 7. Data: 2003-05-19 10:23:52
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > ponoc podatki pojda w gore

    ponoc jestes madry ???

    ponoc pozdrawiam
    fart

  • 8. Data: 2003-05-19 11:05:24
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > ...jeżeli za 10-20 lat całe to nasze wejście do UE okaże się jednym
    wielkim
    > niewypałem?

    To jak raz jest pewne.
    Niemniej NTG.

  • 9. Data: 2003-05-19 19:53:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 May 2003, fart wrote:

    >+ > > Chyba pomyliłeś grupy. Tu się dyskutuje o podatkach a nie o Twoich
> [...]

    NTG. Było odnieść się do kwestii czy podatki pójdą w górę.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2003-05-19 20:07:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 May 2003, Johnie Walker wrote:

    >+ On Mon, 19 May 2003 08:44:22 +0200, "Grzegorz Niedźwiecki"
    <i...@h...com> wrote:
    [...]
    >+ > ponoc podatki pojda w gore
    >+ Raczej nie pójdą, ponieważ już mamy jedne z najwyższych w Europie.

    "Jedne z".
    MF już przebąkiwał że maksymalna stawka VAT to 24%.
    VAT na niektóre rzeczy (które dotąd nie były towarem ani usługą
    w rozumieniu ustawy o VAT - np. grunty "gospodarcze") dopiero się
    planuje, czyli faktyczna podwyżka również w planie.
    O podatku katastralnym i co z tego wynika nie wspomnę z grzeczności.
    Ulgi - jakby nie patrzeć *jeszcze* nie są skasowane, czyli faktyczna
    podwyżka podatku dochodowego dopiero przed nami (dla jasności: jestem
    za likwidacją ulg i wprowadzeniem podatku liniowego).
    Tym że gospodarka w końcu stanie najwyraźniej nie przejmuje się
    nikt - a dokładniej to (podobno) winne są stopy procentowe NBP :>

> [...]
    >+ zaradnym i samodzielnym (np. takim jak ja), aby kupować za nie zupkę
    >+ nieudacznikom (np. takim jak Ty), którzy tylko skamlają jak to jest

    Śmiem stwierdzić że nie tylko jesteś niesprawiedliwy (a komentarz
    pachnie obelżywie), ale zwyczajnie wykazujesz się brakiem wyobraźni.
    Dopłaca się przed wszystkim tym, którzy stanowia "realną siłę",
    rozejrzyj się. Nawet renciści nie są wyjątkiem: spora grupa
    "papierowo chorych" (bo to że niektórzy faktycznie poszkodowani
    mają problemy tylko potwierdza zasadę :>) jest również "pokojem
    społecznym" w różnych miejscach kupionym i tolerowanym przez
    władze. To lekarze ujawniali (anonimowo) w środkach masowego
    przekazu że wystawiają zaświadczenia ludziom którzy nie powinni
    ich dostać.
    To nie tacy "co skamlają" a tacy co potrafią "wyjść i zażądać"
    są pod ochroną polityków, IMO.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (FYI: DG)