  • 1. Data: 2009-05-04 15:10:40
    Temat: Abolicja podatkowa - zwrot
    Od: And <a...@g...com>

    Witam,
    Czy ktoś z Was otrzymał zwrot zapłaconego podatku np. w GB?
    Złożyłem wniosek w styczniu i do dzisiaj nie uzyskałem ŻADNEJ
    odpowiedzi.
    Termin składania wniosków właśnie się skończył.
    Chciałbym dowiedzieć się czy przyznali mi, czy może zrobiłem jakiś
    błąd, niestety nie dają znać i nie wiem o co chodzi. Macie jakieś
    doświadczenia ze zwrotem takiego podatku?

  • 2. Data: 2009-05-05 07:38:46
    Temat: Re: Abolicja podatkowa - zwrot
    Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl>

    Urzedy maja 6 miesiecy na wydanie decyzji, wiec trzeba będzie poczekać. A
    jeśli nawet będzie cos nie tak to napewno dadzą znać.