  • 1. Data: 2002-08-28 09:22:28
    Temat: Absolwent i ZASIŁEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam proszę o pomoc.

    02.07.2002 ukończyłem studia obroną pracy mgr - dziś zarejestrowałem się w UP -
    czemu nie przysługuje mi zasiłek ?

    Zameldowany jestem z rodzicami, nie mam dochodów, nie mam gosp.rolnego,
    studiowałem w płatnym systemie zaocznym.

    Dominik

  • 2. Data: 2002-08-28 11:14:15
    Temat: Re: Absolwent i ZASIŁEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
> [...]
    >
    > Zameldowany jestem z rodzicami, nie mam dochodów, nie mam gosp.rolnego,
    > studiowałem w płatnym systemie zaocznym.

    Popracujesz 1 rok na pełnym etacie to wtedy będzie Ci przysługiwał zasiłek,
    w chwili obecnej to jesteś sam na lodzie. W tym kraju nic się nie dostaje za
    frico, nawet na swój zasiłek trzeba sobie zapracować.

    Serwiz