  • 1. Data: 2004-03-30 15:18:38
    Temat: Akcyza podatek i co jeszcze ?
    Od: n...@p...onet.pl

    Nie wiem czy ktoś się tutaj na tym zna. Interesuje mnie sprawa import
    akcesoriów związancych z pc-tunigiem do kraju. Czy ktos sie orientuje jak
    sprawa wyglada obecnie, to znaczy rozumiem ze jest obecnie na to clo no i
    dochodzi do tego jeszcze podatek (?). A jak sprawa bedzie wygladala po wejsciu
    do UE ? Clo zastapia akcyza czy jak ?

  • 2. Data: 2004-03-31 09:13:39
    Temat: Re: Akcyza podatek i co jeszcze ?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    n...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > dochodzi do tego jeszcze podatek (?). A jak sprawa bedzie wygladala po
    > wejsciu do UE ? Clo zastapia akcyza czy jak ?

    Teoretycznie nijak..

    zostanie VAT naliczany tu w kraju od wartosci netto..

    Ale nie zabieraj sie za dzialanosc bez przestudiowania ustawy o VAT..
    i o Pit
    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-01 18:42:01
    Od: "Kzrysztof" <k...@o...pl>

    jezlei obecnie jest cło to po wejściu cło nie będzie obowiązywac na towary z
    UE , jeżeli towar bedzie miał pochodzenie nie UE to cło bedzie mozliwe ze
    nawet wieksze , jezlei chodzi o akcyze jezeli jest teraz to moze byc
    utrzymana po wejsciu poniewaz to jest sprawa wewnetrza kraju .