  • 1. Data: 2006-02-20 20:20:13
    Temat: Allego US i ZUS , walka za "prowadzenie" DG
    Od: "Kasia" <W...@w...pl>

    Witam wszystkich,
    W ostatnich dniach z nudów poczytałem sobie archiwum grupy, jak to ludzie
    przez allegro walczyli z US. Sprawa miska i innych. Mam pytanie, sam
    dokonalem okolo
    10 tranzakcji na allegro, ale zazwyczaj to byly rzeczy, ktore zmienialem w
    komputerze, badz zmienialem telefon na inny. Sprzedalem moze 2-3 rzeczy
    nowe. Ogolnie to wszystko przez jakies 2-3 lata.
    O siebie sie raczej nie boje bo w zaden sposob nie byla DG, ale czytalem o
    sankcjach i mam pytanie jak US to nalicza. Jesli sprzedam w rok 100
    telefonow po 100zł, wyjdzie 10000 zł kupilem je po 80 wiec mam zysku 2tys
    jesli mam prowadzona ewidencje to ile kary zaplace,
    ile jesli nie mam.
    Druga bardziej straszna sprawa czyli ZUS ktory ma sie odezwac w sprawie nie
    oplaconych skladek DG, przez rok "prowadzilem" DG, wiec oni beda chcieli
    wszystkich oplat za rok+ odsetki?
    Jesli tak, to teraz jest ta ulga, ze pierwsze 2 lata za lekko ponad 200zł na
    miesiac prowadzenie DG, jesli zaczalem swoj lewy interes w okresie kiedy
    weszla ta ulga,
    to licza mi okolo 3tys kary + odsetki?
    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.
    To wszystko czysto teoretycznie, aczkolwiek zastanawia mnie to:)

  • 2. Data: 2006-02-20 20:39:13
    Temat: Re: Allego US i ZUS , walka za "prowadzenie" DG
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Kasia" <W...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 10 tranzakcji na allegro, ale zazwyczaj to byly rzeczy, ktore zmienialem w
    > komputerze, badz zmienialem telefon na inny. Sprzedalem moze 2-3 rzeczy
    > nowe.

    Jezeli to byly rozne rzeczy - a to pamiec, a to dysk, a to jakas komora. i
    do tego sporoadycznie, to mozesz spac spokojnie.
    Misiek sprzedawal telefony - pewnei te same modele - i jeszcze sam pokazal
    faktury i zapewne wyjasnil, ze kupowal po to, by sprzedac - a to zupelnie
    inna sytuacja.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-02-20 21:39:40
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Kasia" <W...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich,
    > W ostatnich dniach z nudów poczytałem sobie archiwum grupy, jak
    ^^^^^^

    A bedac plci meskiej i podpisujac sie jako "kasia" zeby wyludzic
    przychylniejsze traktowanie moze nie dostanie sie sankcyjnego podatku, ale
    na PLONKA mozna liczyc spokojnie.
    Zmien wiec wpis i nie rob tego wiecej, cwaniaczku

    Nie pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2006-02-20 21:45:05
    Od: "Alf" <n...@w...pl>

> [...]
    > na PLONKA mozna liczyc spokojnie.
    > Zmien wiec wpis i nie rob tego wiecej, cwaniaczku

    czlowiek od dziewczyny posta wysle i juz wielki cwaniaczek z niego?
    Z iplusa nie zawsze przyjmuje mi posty na grupe bo 440 post not allowed czy
    jakos
    tak to wkleilem i poprosilem dziewczyne zeby sprobowala od siebie,
    to cos zlego?
    Niestety zapomnialem poprosic ja zeby wszystko zmienila na plec zenska zeby
    ludzie jak zwykle nie czepiali sie byle czego...