  • 1. Data: 2007-06-08 11:10:59
    Temat: Allegro - podatki
    Od: "inst4nce" <i...@g...pl>

    Kupiłem domenę za 70zł jako osoba fizyczna. Sprzedałem po dwóch miesiącach
    na Allegro za 500zł firmie. Jest to jednorazowy wyskok.

    Jak powinienem rozliczyć PIT. Czy to ma być PIT-37 (a może PIT-36) i rubryka
    "Inne źródła"?
    Przychód = 500 zł (czy wystarczy wydruk aukcji jako dokumentacja?)
    Koszty uzyskania przychodu = 70 zł (faktura na domenę od rejestratora domen)
    Dochód = 430 zł

    pozdr
    inst4nce

  • 2. Data: 2007-06-08 11:19:12
    Temat: Re: Allegro - podatki
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jak powinienem rozliczyć PIT. Czy to ma być PIT-37 (a może PIT-36) i rubryka
    > "Inne Ľródła"?

    Wpisz do rubyki "Deja vu".

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl