  • 1. Data: 2006-03-30 11:16:49
    Temat: Bilet na okaziciela a koszty
    Od: "pierwiosnek" <p...@o...pl>

    Witam,
    Czy jest jakakolwiek możliwośc, aby bilet na okaziciela uczynić biletem imiennym
    i zaliczyć go w koszty prowadzenia DG? Potrzebny mi będzie bilet dwutygodniowy,
    a takie w miejscu, w którym będę korzystać z komunikacji miejskiej, są tylko na
    okaziciela, nia ma wersji "imienny".
    Z góry dzięki za odpowiedź,

    pierwiosnek

  • 2. Data: 2006-03-30 16:37:22
    Temat: Re: Bilet na okaziciela a koszty
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "pierwiosnek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    Potrzebny mi będzie bilet dwutygodniowy,
    > a takie w miejscu, w którym będę korzystać z komunikacji miejskiej, są
> [...]

    Wez fakture na ten bilet i po sprawie!

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)