  • 1. Data: 2006-05-01 22:14:30
    Temat: Błąd w PIT-11
    Od: "g_criss" <g...@g...pl>

    Witam

    W zeszłorocznym zeznaniu podatkowym uwzględnione miałem miesiące X i XI
    (pracowałem od października). Grudzień nie był w nim uwzględniony, jak sądze
    dlatego, że wypłatę dostałem oczywiście w styczniu.

    I wszystko było ok, tylko że w PIT-11, który dostałem w tym roku nie ma
    uwzględnionego ani grudnia 2005 (chyba słusznie), ani grudnia 2004 ! Co prawda
    nie był odprowadzany za XII.2004 podatek (bo wyniósł 0,0zł), ale moje zeznanie
    podatkowe w tym roku byłoby nieprawdziwe, gdybym po prostu przepisał dane z
    PIT-11. Nie zgadzałoby się pratkycznie nic przychód, dochód, koszty, składki,
    no i licząc w ten sposób wychodzi mi 44 zł zwrotu a nie wyszłoby gdybym
    wliczył ten grudzień 2004.

    I co teraz zrobić ? Doliczyć ten miesiąc samodzielnie ? Nie wiem, czy uda mi
    się jutro skontaktować z ludźmi,którzy to liczyli...

    Proszę o pomoc
    g_criss

  • 2. Data: 2006-05-01 22:44:40
    Temat: Re: Błąd w PIT-11
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    g_criss wrote:

    > I co teraz zrobić ? Doliczyć ten miesiąc samodzielnie ? Nie wiem, czy uda mi
    > się jutro skontaktować z ludźmi,którzy to liczyli...

    Kiedy oni ci ten pit wysłali i co robiłeś aż do dzisiaj?

    A z drugiej strony kto ci się każe znać na podatkach i wiedzieć, czy on
    jest wyliczony dobrze czy źle.