  • 1. Data: 2011-03-06 18:34:57
    Temat: Brak papierowej wersji faktury za Internet
    Od: "Ewa" <E...@t...pl>

    Witam!

    TP S.A. nie przysłało do końca lutego papierowej
    wersji faktur wystawionych za neostradę w 2010 r.
    E-faktury były przysyłane drogą elektroniczną.
    Jakie konsekwencje czekają podatnika w przypadku
    nieotrzymania takich faktur?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2011-03-06 20:01:51
    Temat: Re: Brak papierowej wersji faktury za Internet
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/6/2011 12:34 PM, Ewa wrote:
> [...]
    > wersji faktur wystawionych za neostradę w 2010 r.
    > E-faktury były przysyłane drogą elektroniczną.
    > Jakie konsekwencje czekają podatnika w przypadku

    ze jak w ciagu 5 lat US bedzie te faktury chciał zobaczyc to bedziesz
    sie musiała przebic przez ichniejsza infolinie, albo po faktury albo po
    ich dupilkaty.

  • 3. Data: 2011-03-06 20:21:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-06, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > ze jak w ciagu 5 lat US bedzie te faktury chciał zobaczyc to bedziesz
    > sie musiała przebic przez ichniejsza infolinie, albo po faktury albo po
    > ich dupilkaty.

    Przecież TP SA wystawia poprawne e-faktury.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2011-03-07 20:47:16
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" w wiadomości

    > Przecież TP SA wystawia poprawne e-faktury.

    A jak się ma sprawa z Netią? Wlasnie przechodze z Dialogu do Netii. W
    dialogu mialem faktury na pismie, a w Netii mam miec e-faktury.

  • 5. Data: 2011-03-07 20:59:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-07, Ajgor <n...@...pl> wrote:

    [...]

    > A jak się ma sprawa z Netią? Wlasnie przechodze z Dialogu do Netii. W
    > dialogu mialem faktury na pismie, a w Netii mam miec e-faktury.

    Nie korzystałem, ale:
    http://www.netia.pl/pomoc_dla_domu,temat,6861,elektr
    oniczna-faktura.html
    z tego można wnioskować, że tak. Oczywiście jak już ktoś się na elektroniczne
    faktury decyduje, to warto je sobie archiwizować lokalnie, przynajmniej
    na te 6 lat, bo nie jest powiedziane nigdzie że dostawca musi przez
    6 lat archiwalne faktury udostępniać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl